Friday, September 3, 2010

Refresh!

Salam...
pergghhh....lama sudah aku x bukak n update blog aku ni...almost 2 years kut...x berminat la bai ngn blog2 ni...tapi disebabkan sume orang dah balik (cuti raya), maka aku pun bukak lah balik blog aku ni yg dulunye nama THE THOUGHTS....dulu....blog ni wat kutuk-kutuk org politik je..(ada sorang politician ni aku benci sangat=al jub) korang tau la sape kan..haaa....

so pas renew benda ni,aku ingat nk pkai as personal blog for myself lah..nak share pe yg aku buat sepanjang aku meniti episod2 terakhir aku sebagai student kejuruteraan (InsyaAllah...)alaah,degree je pun(further study, InsyaAllah)...

aku dah xtau nak tulis pe, so mintak diri lah dulu setakat ni,..InsyaAllah from time to time aku akan update dengan kisah2 terbaru (kalo korg nk baca lah)..hehe..

Salam ramadhan dan selamat Hari Raya Aidilfitri ku ucapkan kepada semua yang mengenali...Harap maaf zahir dan batin jika ada salah silap selama ni...peace bro! =)

No comments: